سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :0
کل بازدید :3242
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/14
7:44 ص
دوستان عزیز سلام،
بالاخره زمان آن رسید که در ایران یک وب سایت معتبر و به روز با آخرین
تکنولوژی های روز راه اندازی کنیم.


در توباکس دات کام شما می توانید با دیدن تبلیغات به صورت روزانه به درآمد ماهیانه خود درآمدی دیگراضافه کنید.ما در اینجا تبلیغات کنندگانی داریم که مایل به پرداخت پول واقعی به شما هستند ،اگر شما مایل به دیدن وب سایت/محصولات آنان باشید.


شما میتوانید بابت هر تبلیغی که مشاهده می کنید تا 15 تومان درآمد داشته باشید، حتی می توانید با معرفی نفراتی که مایل به دیدن این تبلیغات هستند نیز تا 15 تومان دیگر بابت هر تبلیغی که آنان مشاهده می کنند نیز درآمد داشته باشید.عضویت در توباکس رایگان است و شما می توانید به محض ثبت نام شروع به کسب درآمد کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت سوالات متداول مراجعه کنید.

*خلاصه امکاناتی که با عضویت در سایت به شما داده می شود:

*درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که مشاهده می کنید

*درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که نفراتی که معرفی می کنید مشاهده کنند

*پرداخت به شما نهایتا هر 7 روز یکباربه حساب بانکی شما

*قابلیت دیدن آمار و نمودار همراه با جزئیات تبلیغات مشاهده شده توسط شما و نفرات شما

لازم به ذکر است که توباکس دات کام یک شرکت ثبت شده است ، دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد و در ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی نیز به ثبت رسیده است.برای چک کردن وضعیت ثبت ، می توانید به سایت ستاد ساماندهی مراجعه کنید.

جهت عضویت کلیک کنید

به جهت فراهم آوردن محیطی امن برای کابران توباکس دات کام از شرکت های بسیار معتبری مثل گاریدین و استار فیلد کمک گرفته است،گاردین با بررسی تمامی جوانب وب سایت و شرکت ما مهر خود را به وب سایت ما اضافه کرده است ، در واقع سیستمی که در بانک ها برای ایجاد محیطی امن برای کاربران استفاده می شود در وب سایت ما استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید بر روی مهر این شرکت کلیک کنید.

شما میتونید با زیرشاخه ماشدن هم امتیاز خود رو بالا ببرید هم از پشتیبانی ما کمک بگیرید هم پورسانت شما بیشتر شود کلا زیرشاخه شدن مزایای زیادی هم برای فرد بالاتر و فرد زیر شاخه دارد