سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، گمشده مؤمن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :0
کل بازدید :3223
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/2/1
11:51 ص
فوتبال ژاپن؛ از غم دوحه تا قهرمان کردن"زاک"/ فوتبال نخبه‌کش ایران!
خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: فوتبال ژاپن ظرف 19 سال چهارمین قهرمانی خود در رقابت های جام ملت های آسیا را در حالی جشن می گیرد که ما سال به سال از آخرین قهرمانی خود که 35 سال قبل حاصل شد، فاصله می گیریم و اینطور که به نظر می رسد این وضعیت تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژاپنی ها از آغاز دهه 90 فوتبال را جدی گرفتند و امروز دیگر آنقدر با جدیت به این رشته ورزشی نگاه می کنند که بلندپروازی فتح رقابت های جام جهانی را در سر دارند. "سامورایی های آبی" پنداری زاده شده اند برای بردن و این موضوع را می توان از سیر حرکتی آنها در رقابت های جام ملت های آسیا و جام جهانی مشاهد کرد. اما براستی داستان موفقیت فوتبال ژاپن و کره جنوبی و دیگر کشورهای رو به رشد فوتبال آسیا چیست و از سویی داستان فوتبال ما چیست. قصه پرغصه ای که شاید باید اعتراف کرد دیگر برای هر طرفدار فوتبال در این کشور به یک موضوع تهوع آور تبدیل شده است.

دوحه غم انگیز، دوحه طرب انگیز
ژاپنی ها از دوحه خاطرات خوبی نداشتند اما به جای "درجا زدن" و به قول کنفوسیوس به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستند، شمع روشن کردند تا آنجا که با خاطرات خوشی از خلیج فارس به کشور خود بازگشتند. در مقدماتی جام جهانی 1994 ژاپنی ها تا واپسین لحظات دیدار با عراق بلیت آمریکا را به دست آورده بودند اما در نهایت آن را از دست دادند تا عربستان به جای آنها راهی این رقابت ها شود. هواداران ژاپنی از آن روز به عنوان Agony of Doha به معنی غم بزرگ دوحه" یاد می کنند اما این تیم پس از آن روزگار تلخ، چهار بار پیاپی به رقابت های جام جهانی راه یافت و سه بار هم فاتح جام ملت های آسیا شد.


  
  
دوستان عزیز سلام،
بالاخره زمان آن رسید که در ایران یک وب سایت معتبر و به روز با آخرین
تکنولوژی های روز راه اندازی کنیم.


در توباکس دات کام شما می توانید با دیدن تبلیغات به صورت روزانه به درآمد ماهیانه خود درآمدی دیگراضافه کنید.ما در اینجا تبلیغات کنندگانی داریم که مایل به پرداخت پول واقعی به شما هستند ،اگر شما مایل به دیدن وب سایت/محصولات آنان باشید.


شما میتوانید بابت هر تبلیغی که مشاهده می کنید تا 15 تومان درآمد داشته باشید، حتی می توانید با معرفی نفراتی که مایل به دیدن این تبلیغات هستند نیز تا 15 تومان دیگر بابت هر تبلیغی که آنان مشاهده می کنند نیز درآمد داشته باشید.عضویت در توباکس رایگان است و شما می توانید به محض ثبت نام شروع به کسب درآمد کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت سوالات متداول مراجعه کنید.

*خلاصه امکاناتی که با عضویت در سایت به شما داده می شود:

*درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که مشاهده می کنید

*درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که نفراتی که معرفی می کنید مشاهده کنند

*پرداخت به شما نهایتا هر 7 روز یکباربه حساب بانکی شما

*قابلیت دیدن آمار و نمودار همراه با جزئیات تبلیغات مشاهده شده توسط شما و نفرات شما

لازم به ذکر است که توباکس دات کام یک شرکت ثبت شده است ، دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد و در ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی نیز به ثبت رسیده است.برای چک کردن وضعیت ثبت ، می توانید به سایت ستاد ساماندهی مراجعه کنید.

جهت عضویت کلیک کنید

به جهت فراهم آوردن محیطی امن برای کابران توباکس دات کام از شرکت های بسیار معتبری مثل گاریدین و استار فیلد کمک گرفته است،گاردین با بررسی تمامی جوانب وب سایت و شرکت ما مهر خود را به وب سایت ما اضافه کرده است ، در واقع سیستمی که در بانک ها برای ایجاد محیطی امن برای کاربران استفاده می شود در وب سایت ما استفاده شده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید بر روی مهر این شرکت کلیک کنید.

شما میتونید با زیرشاخه ماشدن هم امتیاز خود رو بالا ببرید هم از پشتیبانی ما کمک بگیرید هم پورسانت شما بیشتر شود کلا زیرشاخه شدن مزایای زیادی هم برای فرد بالاتر و فرد زیر شاخه دارد


  
  
محسن یگانه برای سومین آلبومش نام "حباب" را انتخاب کرده ، البته اگر ...


  
  
امروز می خواهم یک سایت خیلی جالب بهتان معرفی کنم که مطمئنم خیلی از آن لذت خواهید برد. این سایت Peter Answers یا «پاسخ های پیتر» نام دارد. این سایت با وجود فوق العاده بودنش زیاد شناخته شده نیست و هر کسی از آن و نحوه کارش با خبر نیست.


Peter Answers چی کار می کنه؟

پیتر به تمام سوال های شما پاسخ صحیح و دقیق می دهد. شماره شناسنامه تان را بپرسید، می داند. نام پدر تان؟ به شما می گوید. آدرس خانه تان؟ دقیق به شما می گوید!

برو بابا، پست سیزده فروردینه مونده رو دستت؟

نه والله! داغه داغه همین امروز نوشتم.

مگه میشه؟

آره، قلق داره دیگه. اول وارد Peter Answers شوید. جعبه زیر را می بینید؟ دو قست داره، Petition و Question.

Petition قسمتیه که شما از پیتر مودبانه درخواست می کنید که به سوال شما پاسخ بدهد. در قسمت Question هم سوال خودتان را می پرسید.

کلک زیرکانه ای که در این سایت نهفته شده اینه که یک کاربر می تواند خودش جواب سوال را موقع تایپ کردن Petition به پیتر بدهد طوری که هیچ کس متوجه نشود و بعد از پرسیدن سوال مثلآ دوست تان که کنار تان نشسته می بیند جواب صحیح است.

توضیح دادنش یکم سخته، باید خودتان امتحان کنید تا بفهمید چی می گم.

  
  

اینم یک تعداد مدل کفش دخترونس که همشون به نظر من جالب نیستن فقط اون قرمزه و سفیده فکر کنم به دخترای ایرونی بیان البته دخترای ایرونی همشون خشگلنا فقط اینا خشگلترشون میکنه